Ta publikacja, dostępna zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej zawiera zestaw studiów przypadku które wykorzystujemy w Akademii Leona Koźmińskiego w zajęciach z Digital Marketing oraz E-commerce. Publikacja zawiera zestaw 12 studiów przypadku, które można śmiało wykorzystywać na zajęciach poświęconych cyfrowej transformacji, marketingowi cyfrowemu czy np. e-commerce. Badanie i analizowane przypadki odnoszą się do takich tematów jak np. crowdsourcing, internet rzeczy, design thinking, dystrybucja on-line czy social media marketing. Poniżej lista case’ów dostępnych dla każdego!
- Grzegorz Krzemień A Mine You Don’t Know.
- Grzegorz Mazurek Bank of Ideas BZWBK
- Grzegorz Mazurek Partner Program – Extranet 2.0
- Aleksandra Przegalińska-Skierkowska Prometheus – A Transmedia Campaign
- Aleksandra Przegalińska-Skierkowska The Melon App, Quantified Self, and the Internet of Things
- Justyna Skorupska Changes in the Online Store Vobis.pl
- Justyna Skorupska TIM SA: E-Commerce in B2B
- Justyna Starostka Redesigning the Service Experience
- Justyna Starostka Design Thinking at Play – Invoice Redesign Case Study
- Michał Gembicki, Grzegorz Mazurek, Kaja Prystupa-Rządca pl – Towards Online Distribution
- Michał Gembicki, Kaja Prystupa-Rządca pl – In Search of New Customers
- Michał Gembicki, Kaja Prystupa-Rządca In Search of New Distribution Channels
Jeśli chcesz skorzystać z tej publikacji – po prostu ją pobierz tutaj! Jeśli chcesz ja cytować – oto prawidłowa referencja:
G. Mazurek (red.) 2015 – Management in Virtual Environments – case studies. Poltext, 2015, p- 1-137.