Kategorie
E-edukacja

O umiędzynarodowieniu szkół wyższych – książka – Czas internacjonalizacji II

Temat umiędzynarodowienia musi pojawić się jako główny wątek dyskusji o przyszłości szkolnictwa wyższego w Polsce a także o budowaniu konkurencyjności polskiej gospodarki. Wspólnie z dr Bianką Siwińską miałem zaszczyt redagować tę publikację. Miałem też okazję przygotować jeden rozdział, który poświęcam przyszłości szkolnictwa wyższego, ze szczególnym uwzględnieniem technologii oraz cyfrowej transformacji, w tym zastosowania wirtualnej rzeczywistości.

Kategorie
(Digital) Marketing

Zarządzanie w wirtualnym środowisku – studia przypadku

Ta publikacja, dostępna zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej zawiera zestaw studiów przypadku które wykorzystujemy w Akademii Leona Koźmińskiego w zajęciach z Digital Marketing oraz E-commerce. Publikacja zawiera zestaw 12 studiów przypadku, które można śmiało wykorzystywać na zajęciach poświęconych cyfrowej transformacji, marketingowi cyfrowemu czy np. e-commerce. Badanie i analizowane przypadki odnoszą się do takich tematów jak np. crowdsourcing, internet rzeczy, design thinking, dystrybucja on-line czy social media marketing. Poniżej lista case’ów dostępnych dla każdego!